APEL ZZPP O ZMINIMALIZOWANIE ZAGROŻENIA ZARAŻENIA SIĘ COVID-19 WŚRÓD PRACOWNIKÓW POLICJI

W dniu dzisiejszym 16 marca, Przewodnicząca Komisji Krajowej Związku Zawodowego Pracowników Policji wystosowała dwa pisma dot. propozycji rozwiązania problemu zwiazanego z wprowadzeniem rozwiązań skutkujących zminimalizowaniem obecności pracowników Policji w pracy, przy zachowaniu prawidłowego toku funkcjonowania jednostek Policji.  Jedno z pism adresowane jest do Pana Komendanta Głównego Policji gen. insp. dra Jarosława SZYMCZYKA i ma na względzie dobro pracowników podległych Panu Komendantowi w samej Komendzie Głównej Policji w realiach panującej pandemi koronawirusa. Pismo do zapoznania TUTAJ.
Drugie z pism zostało wysłane do Komendantów Policji: CBŚP, Stołecznego, Wojewódzkich, Miejskich/Powiatowych/Rejonowych w kraju, gdzie zaproponowaliśmy:
1. Ograniczenie ilości osób przebywających w pomieszczeniach.
2. Zabezpieczenie pracowników w niezbędne środki ochrony osobistej.
3. Rozważenie skrócenia godzin pracy w komórkach/zespołach w systemie
naprzemiennym np. po 4-6 godziny dziennie lub pracy co drugi dzień.
4. Zlecania pracownikom pracy zdalnej.
Pismo do zapoznania
TUTAJ.

To samo pismo-komunikat zostało przesłane do Przewodniczących naszych organizacji związkowych z apelem o monitorowanie sytuacji i zgłaszanie problemów, jak i pomysłów, które zwiększą bezpieczeństwo pracowników Policji, a tym samym naszych rodzin.

Zapraszamy do lektury.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *